Blog

Nová verze Tria je na světě!

Máme pro vás čerstvou dávku nových funkcí 🚀, vylepšení a oprav, které posunou vaši práci na novou úroveň. Tentokrát jsme přidali číselné řady pro změny pracovního poměru a dodatky, takže v tom budete mít ještě větší přehled. Navíc HR admini teď můžou manuálně upravit vypočítané datum ukončení – více flexibility, méně komplikací. A samozřejmě, nezapomněli jsme ani na opravy! Řešíme potíže s plánováním směn, exporty a nastavením poznámek k zaměstnancům. Celkově je Tria teď ještě spolehlivější a vychytanější.

Číst dále

Tria na Microsoft Azure: Rychlejší, bezpečnější a spolehlivější než kdy dříve

S radostí oznamujeme velký milník v technologickém rozvoji HR aplikace Tria – všechny klientské instance byly úspěšně přesunuty do Microsoft Azure. Tato změna přináší řadu výhod, které zlepší vaši každodenní práci s aplikací.

Číst dále

Novinky v systému Tria – 23. ledna 2025

Systém Tria se opět posouvá kupředu a přináší jednu zásadní novinku – Vyrovnávací období. Tato funkcionalita je dostupná od 23. ledna 2025 a má za cíl zjednodušit správu přesčasů, svátků, nadfondů a nedočasů. 🚀

Číst dále

Proč je důležité mít správnou evidenci pracovní doby?

Číst dále